Måndag 3 maj

Hello!

Gud vilken dag! Började med att jag försov mig så jag missade träningen (men det var lika bra för jag har svinont i halsen) sen så vaknade jag 15-20min innan bussen gick och sprang ner till den. Hade möte klockan åtta. Möte klockan nio och sedan iväg till praktiken klockan tio! Väl där var det lite hard-work på schemat. Allt skulle städas och fixas....Sen efter lunchen kom CARRO och JANNIE till mig! Åh vad brun dom var! Uscha på dom! Kände mig allmänt vit efter det.

Sen träffade jag D en sväng innan jag drog hem med bussen. Har suttit och läxat upp min lillebror på hur man får bra betyg nu innan jag ska mysa ner mig i sängen och kolla på en film!

Hoppas ni haft en bra dag!





/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0