Mors dag

Hej igen!

Kom hem för någon timme sedan och sedan dess har vi firat mors dag. Just det. Mamma kunde inte hålla sig och ville fira idag istället så då var det bara fram med tårta och presenter! Hon fick en väska av mig, en mindre som hon kan ha nu när hon åker till grekland :) Dom åker nästa tisdag några dagar innan jag åker till marocko!

Nu ska jag kolla färdigt på Dear John! Hann aldrig se färdigt den innan mamma kom och hämtade mig. Men den verkade hur bra som helst. Riktig film i min stil :)

Den goda Body lotionen jag köpte idag. Herregud vad gott den luktar? Har aldrig nästan luktat på något så gott? Älskar ju björk&berries men den här asså. Den är så sjukt god. Tipstipstips!

 

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0