Nya naglar

Hello!

Nu är jag på lite bättre humör :) har slutat regna och solen skiner men eftersom att det blåser som attan är det fortfarande svinkallt... :@

Hann aldrig göra mina naglar igårkväll för jag somnade direkt efter att inlägget skrevs men gjorde dom nu på morgonen. Det blev samma som jag hade i fredags. Turkosa! Rikitgt fräsht måste jag säga att det är nu till sommaren. Brun hy och turkosa naglar + ringar. Mhmmm thats tight!

Ska starta en ny kategori för naglar så där kommer ni hitta mina fula små mästerverk!

Såhär blev dom:

 



/S


Kommentarer
Postat av: josse

Fin och härliga naglar:)

2010-05-24 @ 20:59:47
URL: http://ilyjosefineomg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0