Onsdag 19 maj

Hejsan! hehe kan ju inte säga godmorgon nu inte. Både för att jag inte vaknat nu och för att det inte är morgon! :P

Jaja jag åkte iaf in till stan för att gå till skolan men gick förbi sjuksköterskan som skickade hem mig så nu är jag hemma och kollar på Extreme home makeover :)

Igår när jag kom till östersund så gick jag och åt på tacobar och träffa sedan min Maria! Helt underbart att träffa och prata med henne!

Dåligt väder är det idag också. Hmm vad finns det då att göra här hemma?



Jag och Maria för ett bra tag sedan.. Vi har alltid kul tillsammans!


/S

 


Kommentarer
Postat av: :)

Hej! Söt blogg:)

Kolla gärna in min kändisblogg om bland annat

Taylor Swift, Justin bieber, Beyonce, Lady Gaga, Selena Gomez, Miley cyrus, Jonas brothers, Ashley tisdale & Demi Lovato! Och jag bloggar

2010-05-19 @ 16:28:42
URL: http://seldemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0