Power baby power!

Pjuuuf! Vädret blev bra iaf :) eller solen kom fram sen försvann, kom fram, försvann, kom fram, försvann osv! Jättehärligt och välbehövd var den powerwalken! Känner mig bättre och piggare nu. PLUS att jag faktiskt blev färdig med en uppsats och ska göra en till nu lite snabbt.

Efter ca 1,5 timmes power så åt jag en till sttor sallad och hoppade sedan i duschen. Har smörjt in mig i en massa bodylotion och tagit hand om mig själv så nu mår man riktigt bra!

Nu ska jag skriva uppsats, måla naglarna och sova!



Jag för ett tag sedan. Det är härligt med en powerwalk :)


/S


Kommentarer
Postat av: Lizy

Låter som en skithärlig dag! Jag hade gråtit av lycka om jag hunnit med det där idag, träning och sen en lång dusch. Lovely!

2010-05-03 @ 08:57:05
URL: http://thelizy.blogg.se/
Postat av: Anonym



BLI VECKANS BLOGG? :)

Vinnaren får en länkning under headern, som kmr vara där tills nästa omgång kör igång!

Finalisterna utses imorgon kväll.

Så anmäl dig NU



2010-05-05 @ 15:44:14
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0