Söndag 2 maj

SUCK! hatar att vakna upp på morgonen och vara stört irriterad/vilja döda allt och alla. Piss!

Har försökt lugna ner mig med en stor sallad till frukost nu när jag vaknade för ca 1,5 timme sedan. Blev inge bättre.. Måste även tillbringa söndagen, den sista lediga dagen på hela helgen med plugg. Gud jag är verkligen inte på humör idag. 3uppsatser. Sen imorgon kommer jag få två till enormt stora. YEY! noooot...

Kommer nog inte hinna med min powerwalk heller. Men ska försöka. Jäklar nu måste jag sätta igång!

Ha en härligare söndag än den jag kommer ha!


Sist jag hade stört mycket plugg..

/S

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Ha en fortsatt bra dag! :D

2010-05-02 @ 16:28:59
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0