soo hungryyyyy

Herre min gud vad hungrig jag är på allt! Svälter! Självklart är jag inte sugen på något som finns hemma utan allt annat mellan himmel och jord. Chips, choklad, exotiska frukter som annanas, mango, jordgubbar, melon, gröna druvor, kiwi, körsbär, marshmallow fluff, kebabb, nachos med guccadipp, smörgåstårta, ölkorv (halal ofc ;P), smoothie, hamburgare, strips med cheddar, grillad kyckling, enchiladas och tapas, amerikansk kräftstjärts sallad och korv med bröd. 

Hehe kanske lite mycket av varje men tänk er egentligen om man bara skulle få allt det där framdukat och bara trycka i sig? Lovely. Haha MY god vad håller jag på med? Life of a faattooo ;) så det ska vara!

 Jag säger bara såhär. Ska någon stackars sate fria till mig i livet ska allt detta vara på bordet +en massa marockansk mat. Jag kommer att säga ja då. UTAN ATT TVEKA!!


Vänta, jag hörde en smäll? Jag tror det var beach 10 som sprang för sitt liv!?! hehe

/S


Kommentarer
Postat av: Ajla M

Fin blogg!

Haft en bra dag? :)

2010-05-24 @ 18:50:44
URL: http://admin.nextinfashion.se/ajlam
Postat av: Madde :)

söt blogg :D

2010-05-24 @ 19:15:37
URL: http://madeleinandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0