Sprang för mitt liv!

Hello sunshines!

Hoppas ni haft en härlig fredag! Haha önskar verkligen att jag kunde säga att jag spenderat den på ett bra sätt. Fått en massa gjort osv men det har jag verkligen inte? hehe har inte gjort något alls faktiskt. Har bara degat och så kom familjen hem och då käkade våran traditionella måltid tacos!

Juste! Jo jag har sprungit för mitt liv idag! Min dumma hund fångar en massa råttor hela tiden och nu hade hon fånget en stor jäkla råtta! mycket mycket större en min fot och jagade mig över hela gården. Hon gav sig inte heller utan hon jagade mig ända tills jag lyckades ta mig till mamma som räddade mig. FY FAN VAD ÄCKLIG DEN VAR! SÅG UT SOM EN BÄVER!

Utöver det så fick jag en tidning av mamma som hon hade köpt. "En modetidning" sa hon stolt och självklart var det de. Men vet inte vad hon menar riktigt. Det var stor bröllopsspecial och man fick till och med en film till. Vad de var för film? Bröllopsnatten.. HAHAH! Hon kanske vill att jag drar och gifter mig snart? :P




Nu ska vi kolla på film!

/S

Kommentarer
Postat av: michelle

Mysigt med film, choklad och ny tidning :)

2010-05-07 @ 22:15:44
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0