Staden Östersund

Halleloja!

Idag har jag och min mami vandrat och gjort hela östersund. Började dagen med tandläkaren vilket gick bra! Inga hål hehe..! Sen så åkte jag och mamma in till stan och kollade i varenda affär! Efter lite småshopping gick vi och käka kebab sedan var det shopping igen. Fick med mig ett linne, en tröjja, ett usb minne (äntligen, dom jag har har väldigt dåligt minne), två nececcärer och så köpte jag två fina silverarmband till mig och mamma ett varsitt! Så vi skulle vara likisar haha! Hon fick dock rött och jag ett blått. Efter det satte vi oss ner på ett fik och pratade ännu mer skit samtidigt som vi smällde i oss ännu mer mat/kakor osv.

Har haft en underbar och skön dag med mamma!

Tänkte visa dagarna som gått i bilder. Bara från mobilen och inga från i lördags. Kan fixa det så fort jag får tag i bilderna från cecilia. Tror vi mest filmade hahah!




I min nya kofta från gina :)



Min underbara mamma och jag!



Nu måste jag fixa lite för imorgon... då ska jag och mina bajskorvar göra något kul! Får höra mer imorgon!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0