Torsdag 13 maj

Godmorgon!

Ligger i sängen just nu och suckar. Det spöregnar utanför och är inte bra väder alls... Men idag åker jag till stockholm med Cecilia! Hon ska vara med sin mormor och släkt och jag med min familj men vi ska på grönan och stan tillsammans +att vi tar samma tåg! Ska bli riktigt kul!

Har inte hunnit uppdatera något under dagarna men det roliga jag och mina korvar gjorde var att gå på bodaborg/multichallenge och åka gocart samt brottas i sumo-dräkter! Jättekul, vi gick även och bowlade efter. Cecilia har de stört fula och roliga videosarna på sin kamera så det kommer senare ikväll.

Nu måste jag ha frukost och sen packa för att hinna in till stan i tid!


Jag Carro och Cecilia


Cecilia, Carro och jag. Hahah gjorde lite roliga bilder i paint! :D

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0