Torsdag 27 maj

Men vad i?!?! Jag skickade ju in mobilinlägg men nu när jag äntligen fått tillbaka min mobil (var utan den ett tag) så går det inte? Gick på förra? skickade iaf in ett imorse.

Idag var det bara fika, film och mys med klassen på morgonen och sedan slutade vi. Lagomt skönt det eller? Efter det har Cecilia och jag gått på stan och kollat runt, köpt mango och majskorvar som nu ska ätas framför the city! 

Får fixa allt senare ikväll eller imorgon med mobilen :( irriterande! Ja igår också hah! Jag drog hem till D och myste ända fram tills 24:00 då vi åkte hem till mig. 

Nu ska jag mysa med Cecilia! 

Imorse när det sröregnade :P Jag gillar regn, har alltid tyckt att det är mysigt på något vis?


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0