Jag SKA försöka...!

Har varit så fruktansvärt trött idag så att jag till och med somnade en stuns, tog en liten powernap, på trafikskolan mellan lektionerna. Som tur va hade jag en snäll kille som höll mig sällskap. Men mina ögonlock vill fortfarande pussas hela tiden.

Lovade mig själv att jag inte skulle fastna framför datorn innan jag somnade utan att jag ska läsa min feta teoribok istället. Jag ska läsa ut den. Helst två gånger innan fredag. Boken är på långt över 300 sidor så det är väll bara att sätta igång. Det vill säga om mina ögon kan hålla sig öppna. 


hey ho, lets go....



/S


Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

Händer imorgon då? :)

2010-11-09 @ 21:03:07
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Hanna

HEJ! fiin blogg :) jag hat just skaffat en ny blogg och du gillar min blogg så får du gärna lägga till mig på bloglovin så kan jag göra dessamma :D

2010-11-09 @ 22:22:42
URL: http://hannasvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0