onlinepizza.se

Jag har en vän, en riktigt bra vän. En som nästan alltid kommer med mat då jag ber om det (och betalar...!). Den vännen heter onlinepizza.se! Hahahaaha!

Är så hungrig att hela min kropp skakar och magen vänder sig ut och in. På grund av bristen på kläder, ork och snöovädret så kan jag inte ta mig någonstans. Höll på att dö innan jag kom på att onlinepizza.se fanns! Fan vilken bra, simpel javisst, uppfinning!?!


Onlinepizza.se i lööööve u!

Nedräknaren kan man ju inte sluta glo på... :P




Update: Såg att beställningen inte kanske överensstämde med det jag sa tidigare om att det skulle bli bättre/nyttigare matvanor men vafan! Jag pluggar hårt ju ;)

/S


Kommentarer
Postat av: kristina

hahah kul att vi delar samma vän! ;) Den som uppfann onlinepizza är ett geni! haha. nu blev jag själv hungrig så får väl beställa något jag med :D

2010-11-10 @ 19:59:23
URL: http://kriiiss.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0