Onsdag 3 november

Måste börja med att säga en sak bara.....FAN VAD JAG ÄR GRYM! Idag har jag gjort klart alla pärmar! Allåtså de resterande 5 som var kvar + vägmärkespärmen och gjort alla proven till alla pärmar. Har också hunnit med att ta mig igenom 2/3 delar av allt man ska klara av på körlektionerna OCH allt detta på ENDAST 3 DAGAR!!

Nu är jag minsann nöjd över mig själv kan jag lova! :D





Kunde sluta lite tidigare idag för att jag blev klar med så mycket så jag var hemma redan vid 18.20! Vilken lyx!!! :D

Lagade asgod sallad och har legat i sängen och degat nu i ca 1,5. Har fått salladscrawings på sistone.. Vill bara ha sallad. Frukost, Lunch middag? :O


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0