Rest in peace my friend..

Idag kom dagen jag fruktat så länge.. i ett helt år faktiskt.. och nu, nu kom den som en blixt från klar himmel.

Dagen har kommit då min kära, älskade, och underbara LG-mobil dog.

Den har varit med om allt. Varit med mig på fester, i andra länder, blivit blöt av mina tårar, blivit blöt av regn, hört mina skratt, hört alla mina hemligheter, blivit stekt av solen, fått sand i sig och legat i snön.

Och idag kom dagen då den sista droppen fick denne telefons bägare att rinna över. For i golvet gjorde du och sen blev allt svart.., för dig, du blev svart. Skärmen sprack upp och du började blöda inuti.

Haha nu är jag lite väl beskrivande och dramatisk men död är den. Kommer sakna den som attan.. Min bästa vän här i världen på riktigt.




mmmm! vilken fräsch och ren mobil va...! Uäääääk!


Och till mina vänner och familj. Det går att ringa till mig men jag kan inte göra något annat än att svara.

Alla som har ringt idag har blivit lie förnärmade av att jag frågat vem det är jag pratar med hahah!


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0