Halkbana & SNÖSTOOOOOORM!!!

Herremingud! Har bäddat in mig i flera täcken och ligger nu i sängen och huttrar. Det är snöstorm här i Eskilstuna och har varit ända sedan tidigt imorse. Flera decimeter har det snöat och jag fick verkligen "pulsa" genom snön.

Halkbanan var grym! Riktigt kul var det och ännu halare och svårare blev det av snön men sen då jag hade lektion på riktigt i stan, ja då var det inte lika kul längre. Jag fick köra inne i stan på småvägar och inte kunde man se något bak, fram eller åt sidorna. Kul om jag får sånt här väder då jag ska köra upp. Nu har det dessutom blivit blixthalka.


Om man kollar i bakrunden här på bilden som är tagen imorse så ser man ingen snö alls. Det vita var bara lite frost.










Vad hände sen liksom? :( Piss verkligen för jag har inte ens med mig några vinterkläder så jag får frysa fiffi av mig...


/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0