Söndag 14 november

Godmorgon! Eller go eftermiddag?

Själv var det ett bra tag sedan jag steg upp ur sängen. Vaknade vid 10, slängde mig i duschen och har sedan dess sprungit runt som en yrhöna på stan och fixat en massa, bland annat framkallat lite bilder. Idag är det farsdag så det är därför.

När jag gick sov pappa fortfarande och nu när jag kom hem för en halvtimme sedan så var han ute och sprang men han kom hem för 10min sedan och står nu i duschen, lite sur verkade han för att jag dragit och inte sagt något.. Haha jag ska överraska honom med frukost, tårta, blommor och lite presenter från mig och min bror.





/S

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

gud vad gott det ser ut! :)

2010-11-14 @ 15:27:49
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0