Söndag 21 november

Hejsan på er!

Nu jäklar! Igår va ingen bra dag alls.. sämsta dagen på mycket länge kan jag lova. Låg hemma i Sandras lägenhet och myste hela dagen och nördade iphone spel hela natten haha snacka om nördar? Härligt! Idag vaknade jag och mådde riktigt mycket bättre än dagen innan men har en grymt dålig dag överlag. Åkte hem med 12-bussen. Ska snart börja plugga... Har hur mycket som helst.

Längtar efter att min lilla kusin ska komma hem..?! Dock kommer min lilla docka redan ikväll eller imorgon.


Juste.., Sandras data "dog" (trodde jag men den hamnade bara i viloläge) då jag skulle ladda upp bilderna så nu kommer dom istället.


Sandra :)


Ja, jag har ju som sagt sagt att det gick liiite utför i fredags? :P













Ja det var en väldigt liten bit av den kvällen, innan vi drog på Olearys, på bild :)


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0