Eskilstuna

Nemen hej där borta!?

Nu ligger jag här i sängen, nyduschad i Eskilstuna! Tror jag kan trivas här hähä! Gillar personalen och det jag sett av folket hittills om man säger så ;)

Idag gick jag, mina bröder och pappa på Cybertown där vi lekte med lasergevär. För er som inte gjort något sådant så springer man runt med gevär + väst i en mörk mörk lokal och skjuter de från det andra laget. Var så jäkla kul förutom att en kille som var 2meter lång och 3 meter bred sprang efter mig (hade ingen aning om vem han var), skjöt mig och skrek saker som "Spring för ditt liv du ska dö din jäkel", "jag kommer döda dig bara så du vet, spring!!" och "Nu är du död FATTAR DU DET DÖÖÖÖÖÖÖÖD!" Helt jäkla psyko kille..fasiken tur att jag hann springa undan från honom några gånger.

Efter det tog vi en fika på Centralen innan det var dags att hoppa på tåget till Eskilstuna.

Ska hoppa i säng nu så jag orkar upp imorgon.. Herregud helt otroligt tidigt jag måste upp men jag bjuder på några bilder från dagen ändå.


Asglad och nöjd tjej!?






/S

Kommentarer
Postat av: Sofie

Söta bilder :)

2010-11-01 @ 11:25:38
URL: http://sofieroxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0