Lördag 9 oktober

Godmorgon!

Måste bara börja med att säga vilken natt alltså! Vi började med en fet taco-dinner och massa skitsnack. Efter det så busade vi runt med valparna, gick upp på övervåningen, satte på högsta volymen och gjorde en massa roliga dans videos! Hahah så sjukt jäkla kul vi kan ha. När vi dansat i timmar och tagit en massa roliga bilder så tog vi med en massa gottis ner på mitt rum och kikade film. Tror kvällen slutade vid 3 någongång.

Fina Maria åkte hem för ca 2 timme sedan efter frukosten och sedan dess har jag och min lilla mami-mums tryckt i oss godis och chips för ett år framöver!










Haha jag är lyckligast i världen och Maria ser ut som en 5åring!









Så otroligt härligt att bara släppa lös och vara barnslig. Nog för att jag är barnslig i vanliga fall men att helt släppa lös.


/S

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3

2010-10-09 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0