Tiden går fort....!

Tiden går faktiskt sjukt fort..., det känns som om det bara var ett litet tag sedan jag gick i 1:an nu när jag kollar på bilder från den tiden. Nu är sista året som paserar och snart är det också över. Ser fram emot detta år då jag tror det kommer bjuda på sjukt mycket mer än vad det redan gjort! Här kommer några bilder från mitt första år på gymnasiet.



den här är från då jag fyllde 16 hahah i 1:an i min dåvarande lägenhet!


På skolan...

Goofing around! :D


på någon fest hehe :)


en 80-tals fest tror jag det var..?


De sista bilderna är från ännu en fest vi hade. Det var en reunion fest för våran klass i nian!
 





Lustigt nog känner jag mig sjukt lik men ändå riktigt riktigt förändrad? haha så kan det vara!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0