Lördag 4 september

Hejhej! 

Sorry för kass uppdatering igår. Direkt efter praktiken så hämtade jag min gulliga kusin innan vi åkte hem, käkade tacos och myste med min familj resten av kvällen. Idag har jag bara myst med min syster, som vi passade på att fira med tårta och presenter eftersom hon inte är hemma på vår födelsedag, innan hon åkte vid 20.00 tiden. 

Nu ska jag snart kolla på film och sova men innan..

...kommer några av bilderna från grekland så enjoy! 






Hängde på stranden med härliga männsikor..



En dag tog jag och tre sköna tjejer en båttur till jättevackra hamnar och stränder..


Det blev lite utgångar, galna som mindre galna :D


Men bäst av allt spenderade jag en massa tid med min underbara, vackra och bästa syster!

En av de skönaste resorna jag någonsin varit på. Träffade sjukt mycket nytt trevligt folk.


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0