Måndag 27 september

Ojojoj, har jag haft sämre dag eller? Först vaknade jag upp försent till skolan och hade missat alla bussar dit så tillslut fick jag skjuts. Väl inne så behövde jag inte göra något på den enda lektionen jag hade kvar för dagen. När jag ändå var inne i stan så blev jag sugen på att shoppa lite men då när jag hunnit plocka på mig en massa kläder kommer jag på att jag glömt min plånbok. Och inga pengar på mobilen hade jag heller. 

Shit, typiskt mig att ha sådan otur men som tur var mötte jag min söta kusin som jag släpade runt hela staden. Nu är jag iallafall hemma efter att ha lämnat av storebror på flyget.

 


mobil-bilder från då jag var ute och övningskörde igår.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0