Onsdag 29 september

God..kväll!?

Ännu en dag då jag är helt slut och totalt död har gått. Det är inte kul. Blir det så imorgon kommer praktiken bli ett h******! Hehe men det brukar gå snabbt och vara kul så det ska nog gå bra. Gick på stan idag i stort sett hela dagen. Först på dagen med mamma och hennes man i några timmar och sedan med vänner. Jag har nog varit grinig idag rejält. Först skulle jag ha jeans men det fanns såklart inte dom jag skulle ha, sen skulle jag ha skor men exakt alla jag tyckte var snygga var slut i min storlek, sen ville jag köpa Body-shops krämer men då hade alla mina favoriter utgått ur sortimentet? Är jag nr 1 på att ha otur?

Men..sedan! Plötsligt hände det! Haha i slutet av dagen hittade jag inte bara 1 utan 2 par skor! På den sista affären jag gick in i såklart...! Sjukt snygga. Har precis duschat så ska bara lägga in bilderna på datorn så visar jag snart!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0