Lördag 1 Januari

Hej!

2011 är det alltså nu. Kan fortfarande inte fatta att året 2010 gick så snabbt. Lite skrämmande om man tänker efter. Känns som om jag kommer va 40 med barn imorgon redan om varje år kommer gå så snabbt?

Haaha jaja. Hade ni ett bra nyår? Jag hade faktiskt ett grymt nyår med härliga vänner. Kvällen började hemma hos Frida med 3-rätters middag, lek, lite dans och förfest. Efter det åkte vi till en annan fest men den festen var inget för oss så vi drog nästan lika snabbt som vi kom in, åkte rullator och sedan bar det av in till stan och O´learys. Vi var där ganska tidigt innan det kommit tillräckligt med folk så då vid 12-slaget stod vi nere i badhusparken, kollade på raketer och skålade med champagne.

När vi stått där ett tag var det bara att bege sig upp till O´learys igen för att dansa loss på golvet. Jen och Jullan hamnade uppe på högtalarna, vi retade upp engelsmän och svenskar, jag fick cider och öl över hela mig, lekte rockstjärnor och rätt som det var så skulle O´learys stänga så då blev det MCdonken, kebab-baren och efterfest.

Hem till Jennifer kom vi klockan 4 och somnade gjorde vi klockan 8 på morgonen.

Vi hann med så sjukt mycket igår och hade faktiskt riktigt roligt.

Jag glömde mitt minneskort till kameran så det blev inga bilder tagna med den. Dock hade Jennifer med sig sin så det kommer bilder så fort jag fått dom. :)

Sålänge bjuder jag på några mobilbilder


Jag och Julia :)





/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0