Onsdag den 13 juli

Hejsanhoppsan!

Nu var det nästan 4 dagar sedan sist! De sista dagarna som mina vänner var här ville jag spendera med dom. Vissa kom bara hit över helgen för att träffa mig och jag kan ju säga att en helg på ett år inte är mycket att hänga i julgranen.. MEN, kul som attan hade jag iaf. Galna dagar på stranden och riktigt roliga och intressanta kvällar på byn.

Min fina pärla Mariam ringde nyss och berätta att hon kommer tillbaka och stannar mina sista två veckor nu på lördag! Kan inte vänta men kan heller inte fatta att jag redan varit borta i en månad och endast har 2 veckor kvar... Vill inte hem. 6veckor om året är för lite... men men ska njuta! Och börja sola kanske? Har inte solat något alls nästan så nu är det bara att sätta igång med brännan!

Har tusen bilder..., dessa är dock inte uppladdade på datorn ännu så tills imorgon så snor jag en bild från Mariam från facebook!



Kvällsdopp klockan 20-21 på kvällen så därav ingen sol! :D




Kommentarer
Postat av: Sara

läget? :)

2011-08-17 @ 18:57:04
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0