Stehat by night

Hahaha shit va flashig rubriken lät! Kom iaf just hem efter en kväll ute med min fina Mariam. Vi gick runt, jag lyckades till och med kliva i en grop full med lera med min maxi-klänning innan vi satte oss på ett strandcafe och myste...

Dagen? den spenderades solandes på stranden med många promander, snack och en surfingbräda!

Har sjukt mycket bilder men eftersom jag inte vill sitta vid datorn nu de sista dagarna hon är här så blir det lite inlägg och bilder. Bara så ni vet! höhö..

Nu ska jag hoppa bums i sängen och soooova länge, för shit vad trött jag är!

GODNATT!








Kommentarer
Postat av: Leyla

Måste bara fråga dig en sak :) Är det inte lite jobbigt att vara på stranden i Marocko med tanke på att killar glor som fan och flirtar varje sekund? Haha, är själv marockan :D

2011-07-10 @ 15:35:09
Postat av: Anonym

omg haha, du ser ut som leila lindholm på första bilden :)

2011-10-09 @ 02:34:25
Postat av: Safia

Hej Leyla, jo ibland är det riktigt jobbigt men jag är ganska van sen är jag "uppvuxen" varje sommar där så jag vet hur det funkar :)

2011-12-14 @ 15:27:51
URL: http://safiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0